Friday, January 2, 2015

Posted by zara On 9:04 PM
Assalam dan salam sejahtera...

Sepanjang cuti sekolah yg lepas.. 3-4 kali gak aku balik kampung.. Last balik kampung terus bawak mak sekali.. Ajak mak jalan2 KL pulak.. Huhu

Memula balik kg, adik aku si Jimmy Jer tu bawa sekali ular dia.. Lama dah dia bela ular2 tu before he get married. Lepas kawen, bela ularnya tu kat pejabat.. Kat pejabat dia tu apa je yg x de.. Bela ular, tupai, ayam serama, burung merpati, burung bayan, ntah apa lg nama burungnya tu.. kat kg pulak, dia beli itik dan angsa suh mak jaga.. buat riuh2 katanya.. huhu sabar je la..

Ok.. kat sini nak share sikit gambar2 anak2 aku n anak2 sedara main ngan ular adik aku tu.. Then, lepas bawak mak balik KL, malam tahun baru tu ajak mak makan steamboat.. 1st time buat mak.. 1st time gakl buat aku n hubby.. hahaa 
Bukan x suka tapi x pernah rasa nak cuba. Bila kenang balik tengok video dan baca berita pasal steamboat ni, ngeri rasanya.. Yg terbakar la, meletup la.. memang seriau.. Tapi kalau x cuba x tau lak cemana rasanya kan.. hidup hanya sekali.. so, kita cuba je la.. huhuu
Ok la.. enjoy the pics....


























0 comments:

Post a Comment