Wednesday, July 14, 2010

Posted by zara On 11:52 PM


Abah,
Setiap kali memandang wajahmu,
Hati ini begitu bersyukur,
Hati ini begitu bahagia,
Kedapatan seorang ayah sepertimu..

Abah,
Kehidupanku serasa bermakna,
Dengan titik peluhmu,
Aku dan adik-adik mengenali dunia,
Dengan kasih-sayangmu,
Aku dan adik-adik mengenali bahagia,
Dengan ilmumu,
Aku dan adik-adik mengenali Allah Yang Maha Esa..


Abah,
Aku tahu susah payahmu,
Aku tahu deritamu,
Aku tahu budimu,
Semuanya kau persembahkan,
Tanpa sedikit pun rungutan,
Tanpa sedikit pun kemalasan,
Demi membela diri kami sekeluarga..

Abah,
Jutaan kasih dan penghargaan ku hulurkan,
Buatmu yang sentiasa jerih dan perit,
Sanggup berkorban segalanya,
Hanya kerana keluarga tercinta..

Abah...
Moga rohmu dicucuri rahmat,
Ditempatkan bersama orang2 yang beriman..
Al-fatihah....

0 comments:

Post a Comment